Ändringslogg

Nya uppdateringar och förbättringar för Nordhealth

  • 2 juli 2024

    Bekräftelsemeddelandet som skickas till kunder via e-post är förenklat av integritetsskäl.

    Inga konfidentiella uppgifter skickas via e-post

    Av integritetsskäl är Nordhealths tjänstebekräftelsemeddelande förenklat och inkluderar inte personuppgifter eller namnet på den bokade tjänsten. Meddelandet innehåller en knapp som kunden kan klicka på för att logga in med sina bankkoder och se detaljerad bokningsinformation.

    Företagsnamn i bekräftelsemeddelandet

    Som standard visas inte företagsnamnet i bokningsbekräftelsemeddelandet. Företaget kan dock välja att lägga till platsnamnet i meddelandet via tjänstens inställningar. Av integritetsskäl rekommenderar vi att meddelandet hålls enkelt, men vid behov kan företaget lägga till sitt namn i bekräftelsemeddelandet baserat på sitt eget omdöme.

    Vill du ha mer information eller har du några frågor? Skicka ett meddelande till oss!

  • 17 juni 2024

    Översätt automatiskt profilbeskrivningar till svenska och engelska!

    Varför översätta din profil?

    Nordhealth är tillgängligt på finska, svenska och engelska. Genom att översätta din profiltext till dessa språk erbjuder du bättre service och kan attrahera icke-finsktalande kunder. Det hjälper också din profil att ranka högre i sökresultaten.

    Hur översätter du din profil?

    Logga in, gå till redigeringsvyn för profilen och redigera din beskrivning. Använd knapparna under textfältet för att lägga till översättningar och använd AI-verktyget för att göra översättningarna åt dig.

  • 6 juni 2024

    Bokning på uppdrag gör det möjligt att boka tid exempelvis för ett barn.

    Vad betyder bokning på uppdrag?

    Nordhealth-tjänsten använder stark autentisering vid bokning av tid, vilket kräver mobilt ID eller bankkoder, som barn vanligtvis inte har. Funktionen för bokning på uppdrag löser detta problem och gör det möjligt att boka tid för en annan person.

    Hur aktiveras funktionen?

    Logga in på din företagsprofil och aktivera tjänsten via inställningssidan. Vid aktiveringen får du läsa igenom villkoren för tjänsten som ditt företag måste följa. Nordhealth fungerar som en mellanhand mellan ditt företag och Suomi.fi-tjänsten, vilket gör att du enkelt kan komma åt tjänsten via oss.

  • 15 maj 2024

    Bättre synlighet på Nordhealth-tjänsten med en profilvideo.

    Vad är en profilvideo?

    En profilvideo är en introduktionsvideo som förbättrar en experts synlighet på Nordhealth.fi-tjänsten. Med hjälp av videon kan du presentera din yrkesskicklighet mer effektivt och öka förtroendet hos potentiella kunder.

    Vilka är fördelarna med en profilvideo?

    Experter som lägger till en video på sin profil hamnar högst upp i sökresultaten och får extra synlighet kostnadsfritt. En profilvideo förbättrar också synligheten på Google, vilket lockar fler besökare till din profil. Med en profilvideo kan kunden lära känna dig bättre genom tjänsten, vilket gör det mer sannolikt att en ny kund bokar en tid just hos dig.

    Läs instruktionerna och se hur videon kan se ut på din profil.

    Läs instruktionerna och se hur videon kan se ut på din profil.